تكنولوژي هاي نو
مطالب متنوع علمي و تكنولوژيكي

روز گذشته Lenovo اعلام کرد، بزودی فروش تبلت های اختصاصی خود که مجهز به سیستم عامل گوگل اندروید ۳٫۱ می باشند را تحت نام IdeaPad Tablet K1 آغاز خواهد کرد.

همچنین Lenovo تصمیم دارد از ابتدای ماه آگوست نمونه پیشرفته تری از تبلت های خود را بفروش برساند که مختص استفاده تجار و بازرگانان است.

به گزارش وین بتا، تبلت IdeaPad K1 که تصویر آنرا در زیر مشاهده می کنید، دارای یک صفحه نمایش ۱۰٫۴ اینچی می باشد، ۳۲ گیگابایت حافظه هارد دارد و وزن آن چیزی کمتر از ۱٫۷ پوند می باشد. همچنین، پردازنده این تبلت Nvidia’s Tegra 2 با سرعت ۱٫۰ گیگاهرتز است.

از جمله امکانات این تبلت می توان به پشتیبانی از شبکه بیسیم وای فای، کارت خوان میکرو اس دی (MicroSD)، پورت mini-HDMI، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت پشت و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در قسمت جلوی تبلت، اشاره داشت.

Lenovo در هنگام فروش این تبلت ها تعداد زیادی بازی و نرم افزار بر روی آنها نصب کرده است و آنرا به قیمت ۴۹۹ دلار (حدود ۵۰۰ هزار تومان) به فروش می رساند.

در کنار تبلت IdeaPad K1 که بر اساس سیستم عامل اندروید ۳٫۱ کار می کند، تبلت دیگری نیز توسط Lenovo ساخته شده است با نام IdeaPad Tablet P1 که مجهز به سیستم عامل مایکروسافت ویندوز ۷ است.

تبلت IdeaPad Tablet P1 دارای پردازنده اینتل با سرعت ۱٫۵ گیگاهرتز است و قیمت آن تا این لحظه اعلام نشده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, :: 22:35
سعيد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد . اگر مايل باشيد پيشنهادات خود را به ايميل من بفرستيد(saeeduosefy@yahoo.com) با تشكر از مديريت وبلاگ.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تكنولوژي هاي نو و آدرس saeedram.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.