تكنولوژي هاي نو
مطالب متنوع علمي و تكنولوژيكي

 با آیفون پرو آشنا شوید

این روزها علافمندان به گوشی های هوشمند بیش از هر اسمارت فون دیگری منتظر آیفون جدید اپل یا گالکسی اس ۳ سامسونگ می باشند. اما به تازگی طراحی خوش ذوق، طرحی مفهومی برای اسمارت فون آینده اپل با نام آیفون پرو داده که بسیار جالب توجه است. iPhone Pro دارای صفحه نمایش ۴.۵ اینچی wide LCD است و در دو طرف این اسمارت فون دکمه هایی قرار دارد. دوربین آن نیز ۱.۳ مگاپیکسلی ۳D است که لنز DSLR مخصوصی  برروی آن نصب می شود. طراحی پشت این اسمارت فون بسیار جذاب به نظر می رسد. ضمن اینکه علاوه بر نصب لنز DSLR، یک هارد قابل حمل که برروی خود دارای یک پروژکتور و اسپیکر نیز می باشد قابلیت نصب در همان مکان را دارد که این دستگاه را کاربردی تر از نمونه های موجود می کند.

 




           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 15:7
سعيد

google nexus tablet 1 آیا این تصویر تبلت نکسوس گوگل می باشد؟

همانطور که می دانید، مدتی است که شایعات بسیاری در مورد عرضه تبلتی از سوی گوگل مطرح می شود که احتمالا تبلت نکسوس نام خواهد داشت. اما امروز وبسایت Pocket Now تصویری گرافیکی از تبلتی دریافت و آن را منتشر کرده است که اعلام شده می تواند همان تبلت نکسوس گوگل باشد.

ما مطمئن نیستیم که آیا این تصویر، واقعا تصویری از تبلت نکسوس است یا خیر، اما کارشناسان Pocket Now اعلام کرده اند که به نظر می رسد این تصویری از یک تبلت ۱۰ اینچی باشد، هر چند شایعاتی که تاکنون بگوش می رسید حکایت از ۷ اینچی بودن تبلت نکسوس گوگل دارد. آنچه که از این تصویر مشخص است، وجود پورت های USB، پورن MicroUSB، یک اسلات مخصوص سیم کارت و اسلاتی که به نظر برای قرار دادن مموری SD card باشد برروی این تبلت است. نظر شما در مورد این تصویر چیست؟



           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 15:4
سعيد


           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 15:4
سعيد


           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 15:1
سعيد

gsmarena 0014 برای یک روز، گوگل کروم بالاتر از اینترنت اکسپلورر

از زمان عرضه اولین نسخه مرورگر گوگل کروم در ۱۱ دسامبر ۲۰۰۸، گوگل کروم خیلی سریع تبدیل به یکی از محبوب ترین مرورگرها در بین کاربران شد و در همان سال های اولیه خود را به عنوان رقیبی جدی برای اینترنت اکسپلورر، موزیلا فایرفاکس و اپرا معرفی کرد. در طول این مدت گوگل کروم با استفاده از تمامی قدرت گوگل که یکی از قدرتمند ترین و بدون شک مهم ترین شرکت دنیا برای کاربران است استفاده کرد تا با استفاده از تبلیغات ویدیویی، تبلیغات در یوتیوب و البته در مورد جستجوی محبوب گوگل خود را به کاربران معرفی کند.

برای دیدن نمونه ای از تبلیغات گوگل میتوانید از طریق موزیلا فایرفاکس به Google.com بروید و اگر با حساب گوگل خود وارد شده اید از آن خارج شوید تا تبلیغات گوگل کروم را در گوشه سمت راست بالا ببینید. به هر صورت به نظر میرسد تبلیغات گوگل کاملا موفق و موثر بوده است. بر اساس آخرین گزارش StatCounter، گوگل کروم برای یک روز تبدیل به محبوب ترین مروگر دنیا شده است. بله درست است! این بدان معنا است که اینترنت اکسپلورر شرکت مایکروسافت برای یک روز جایگاهی را که همیشه در اختیار داشت از دست داده است و به نظر میرسد دیر یا زود جایگاهش را برای همیشه از دست خواهد داد. موضوعی که شاید چند سال پیش هیچ کسی نمیتوانست آن را پیش بینی کند و این روز را ببیند.

بر اساس اطلاعاتی که StatCounter منتشر کرده است، اینترنت اکسپلورر در جریان آخر هفته تعداد بسیاری از کاربران خود را از دست میدهد یعنی دقیقا زمانی که کارمندان در دفاتر خود نبوده اند و از کامپیوتر یا لپ تاپ شخصی خود استفاده کرده اند تا به گردش در دنیای وب بپردازند. تاثیر این موضوع به اندازه ای بود که گوگل بتواند به تنهایی برنده این بازی باشد. یکشنبه گذشته (۱۸ مارس) بیشترین جهش برای گوگل کروم بود تا به مرز ۳۲.۷% از سهم بازار مرورگر ها برسد. این در حالی است که اینترنت اکسپلورر سهمی ۳۲.۵% داشته است. اختلاف زیاد نیست اما به اندازه کافی مهم بوده است که مایکروسافت، گوگل و اکثر کاربران را سوپرایز کند. اینترنت اکسپلورر در روز بعد یعنی دوشنبه ۱۹ مارس به جایگاه قبلی خود با ۳۵% بازگشت، در حالی که سهم گوگل کروم هم به ۳۰% کاهش پیدا کرد.

 برای یک روز، گوگل کروم بالاتر از اینترنت اکسپلورر

بدون شک جدا از تبلیغات و سرمایه گذاری های گوگل برای مرورگر کروم، خود گوگل کروم نیز به اندازه کافی مرورگری عالی و کاربر پسند نشان داده است که باعث شده است امروزه شاهد چنین موفقیت هایی باشد. در زیر به تعداد و زمان بخشی از موفقیت هایی که گوگل کروم به دست آورده اشاره شده است :

- اولین نسخه بتایی که از این مرورگر منتشر شد حدود ۱% از کاربران از آن استفاده کردند.
- در آگوست ۲۰۰۹ یعنی کمتر از ۱ سال از انتشار اولین نسخه گوگل کروم تعداد کاربران این مرورگر از سافاری و اپرا بیشتر میباشد (۳.۳۸% در مقابل ۳.۲۵% و ۲.۶۷%).
- از ژانویه ۲۰۱۰ تعداد کاربران گوگل کروم به تنهایی بیشتر از مجموع ۲ مرورگر سافاری و اپرا میباشد.(۶.۰۴% در مقابل ۳.۷۶% + ۲.۰۰%).
- در آگوست ۲۰۱۰ سهم گوگل کروم از ۱۰% گذشت (۱۰.۷۶%).
- از نوامبر گذاشته تعداد کاربرانی که از مرورگر گوگل کروم استفاده میکنند بیشتر از مرورگر موزیلا فایرفاکس میباشد (۲۵.۶۹% در مقابل ۲۵.۲۳%).
- در ۳۰ روز گذشته گوگل کروم سهمی بیش از ۳۰% کاربران را به خود اختصاص داده است.
- در تاریخ ۱۸ مارس گوگل کروم مجبوب ترین مرورگر دنیا بود.

به نظر شما دلیل اصلی این موفقیت ها چه بوده است؟ دلیل اصلی آن را تبلیغات زیاد گوگل میدانید یا قابلیت ها، سرعت و کارایی خود مرورگر دلیل آن بوده است؟



           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 14:58
سعيد


           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 14:56
سعيد


           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 14:54
سعيد

 راه اندازی مرکز توسعه جدید نوکیا و مایکروسافت

شرکت های مایکروسافت و نوکیا یک مرکز توسعه اپلیکشن های جدید راه اندازی خواهند کرد. این مرکز در فنلاند قرار دارد و AppCampus نامیده می شود و تاکنون این دو شرکت مبلغ ۲۴ میلیون دلار در آن سرمایه گذاری کرده اند. AppCampus قرار است در ماه May راه اندازی شود و توسط دانشگاه فنلاندی Aalto مدیریت خواهد شد. این مرکز در تلاش است تا دانش آموزان، توسعه دهندگان و طراحانی را برای پلتفرم های ویندوزفون و Symbian جذب نماید.

بدیهی است که شرکت های نوکیا و مایکروسافت در تلاش برای ارتقا پلتفرم ویندوز فون هستند و در واقع می خواهند دستگاههای تلفن همراه نوکیا را با اپلیکشن هایی جدید توسعه و گسترش دهند. درست هفته گذشته بود که ما خبری در مورد رسیدن تعداد برنامه های مخصوص ویندوز فون به عدد ۷۰.۰۰۰ را شنیدیم که این پلتفرم را در پشت دو رقیب قدرتمند خود یعنی iOS و اندروید قرار می دهد. باید دید در آینده این دو پلتفرم قدرتمند می توانند فاصله خود را با ویندوز فون حفظ نمایند یا اتفاقی که خیلی ها آن را پیش بینی می کنند روی خواهد داد.



           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 14:53
سعيد

 عرضه کینکت برای ویندوز 1.5 در ماه May

دیروز شرکت مایکروسافت جزئیات جالبی از پروژه کینکت برای ویندوز خود را منتشر کرد. براساس اطلاعات منتشر شده در وبلاگ رسمی آن، کینکت برای ویندوز در ۱۹ کشور و در ماههای آینده عرضه خواهد شد. این کشورها شامل هنگ کنگ، کره جنوبی، تایوان، اتریش، بلژیک، برزیل، دانمارک، فنلاند، هند، هلند، نروژ، پرتغال، روسیه، عربستان سعودی، سنگاپور، آفریقای جنوبی، سوئد، سوئیس و امارات متحده عربی هستند.

همچنین برای افزایش دسترسی به دستگاه، مایکروسافت نسخه ۱.۵ نرم افزار کینکت برای مایکروسافت را منتشر می کند. یکی دیگر از ویژگی های آن قابلیت ردیابی اسکلتی “seated” یا “۱۰-join” است که به کینکت اجازه ردیابی سر، گردن و بازوهای یک کاربر نشسته یا ایستاده در دو حالت پیش فرض و حالت نزدیک را می دهد.

زبان های جدید فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی و ژاپنی نیز به قابلیت تشخیص گفتاری آن اضافه شده است. جزئیات بیشتر در مورد کینکت برای ویندوز ۱.۵ در آینده منتشر خواهد، اما می توان انتظار داشت که در اواخر ماه May عرضه شود.



           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 14:52
سعيد

 سرنوشت ویندوز ویستا و XP مشخص شد
محصولات مایکروسافت معمولا تحت پوشش یکی از دو نوع پشتیبانی این شرکت قرار میگیرند. پشتیبانی اصلی و پشتیبانی تمدید شده. از طریقپشتیبانی اصلی، کاربران، آپدیت های امنیتی، رفع باگ های موجود و گاه به گاه ویژگی های جدید را بصورت مجانی دریافت میکنند. در پشتیبانی تمدید شده آپدیت های امنیتی بصورت مجانی در اختیار کاربر قرار میگیرد اما سایر بخش های پشتیبانی مانند رفع باگ های موجود نیازمند پرداخت هزینه میباشد.

مایکروسافت مدتی پیش اعلام کرد که ویندوز XP از این به بعد تحت پشتیبانی از نوع تمدید شده قرار میگیرد. همچنین اعلام شده پشتیبانی از این سیستم عامل و آفیس ۲۰۰۳ رسما از آپریل ۲۰۱۴ متوقف خواهد شد.

پشتیبانی اصلی برای ویندوز ویستا نیز رسما از روز سه شنبه متوقف خواهد شد که البته آفیس ۲۰۰۷ را نیز تحت پوشش قرار میدهد. بر اساس اعلام و برنامه ریزی های مایکروسافت هرگونه پشتیبانی از این ویندوز نیز در سال ۲۰۱۷ متوقف خواهد شد.

مایکروسافت به کاربران ویندوز XP و آفیس ۲۰۰۳ پیشنهاد کرده است که هرچه سریع تر به ویندوز ۷ و آفیس ۲۰۱۰ سیستم خود را ارتقا دهند. هرچند که معمولا این موضوع برای ما که عادت به استفاده از نسخه های غیر اصلی ویندوز داریم آنچنان اهمیت ندارد.



           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 14:50
سعيد

 

 بازاریابی نوکیا برای ویندوزفون 8 ؟

با توجه به یک تصویر که در اختیار وبسایت phonearena قرار داده شده است، ظاهرا شرکت نوکیا در حال کار برروی استراتزی بازاریابی خود برای اسمارت فون هایی براساس ویندوزفون ۸ مایکروسافت است. به نظر می رسد که این تصویر، پوستری برای بازاریابی این شرکت باشد چرا که در سمتی از این پوستر لوگو نوکیا و در طرفی دیگر اصطلاح ویندوز فون ۸ قرار گرفته است.

براساس اعلام این منبع، این تصویر نشان دهنده مراحل پایانی این محصولات نیست و احتمال اینکه این محصولات به تغییراتی دچار شوند وجود دارد. ضمن اینکه از این تصویر واقعا نمی توان اطلاعاتی بدست آورد ولی با فرض اینکه مایکروسافت براساس برنامه ریزی های قبلی خود عمل کند، می توان انتظار داشت که شاهد ویندوز فون ۸ “آپولو” در پایان سال جاری میلادی باشیم. با توجه به رابطه بسیار نزدیک این شرکت فنلاندی با مایکروسافت جای تعجب نیست که در این زمینه هم نوکیا جلوتر از رقبای دیگر خود قرار گیرد.



           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 14:34
سعيد


           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:اولترابوك, :: 14:44
سعيد


           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 14:42
سعيد

asus 1080p معرفی ایسوس Zenbook UX31A و UX21A

دو مدل جدید از Zenbook شرکت ایسوس در حال آماده شدن برای عرضه به بازار است. UX31A و UX21A، هردو بطور باورنکردنی باریک هستند و دارای Ivy Bridge می باشند. صفحه نمایش آنها نیز فول اچ دی IPS است. هر کدام از این مدل ها جایگزینی برای مدل های نسل قبلی خود یعنی US31 و UX21 می باشند . همانطور که عنوان شد صفحه نمایش این دو نوت بوک فوق العاده عالی می باشند که اندازه آنها ۱۳.۳ و ۱۱.۶ اینچی است و ۳۵۰ nit روشن یا ۳۵۰ nit میباشند و این بستگی به نوع انتخاب بین IPS یا LCD دارد.

اگر شما مدل IPS را انتخاب نمایید، صفحه نمایش دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ خواهد بود (در دو مدل نوت بوک) ، اما اگر LCD معمولی را انتخاب کنید، رزولوشن آنها فرق دارد، ۱۶۰۰ در ۹۰۰ برای مدل بزرگتر و ۱۳۶۶ در ۷۶۸ برای مدل کوچکتر می باشد.

هر کدام از این دستگاهها حق انتخاب رم ۱.۵V 1600MHz DDR3L با ظرفیت های ۲ و ۴ گیگابایت را به خریدار می دهند و همچنین در مورد گرافیک دستگاه نیز به همین شکل است که در مدل های مختلفی مانند اینتل اچ دی ۴۰۰۰ وجود خواهد داشت. حافظه داخلی آن SATA III SSD است که با ظرفیت های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت می باشد. برای کار با پروسسورهای Ivy Bridge، شما قابلیت کار کردن با سری چیپ های اینتل ۱۷W TDP را خواهید داشت که شامل گزینه های زیر است:

  • Core i7-3517U, dual-core, four threads, 4MB L3, cache, 2.8GHz / 3GHz Turbo Boost
  • Core i5-3317U, dual-core, four threads, 3MB L3 cache, 2.4GHz / 2.6GHz Turbo Boost
  • Core i3-3217U, dual-core, four threads, 3MB L3 cache, 1.8GHz

بقیه سخت افزارهای مورد استفاده در این دستگاهها تقریبا شبیه به مدل های قبلی می باشد. کیبورد آن دارای یک طراحی جدید شده که در واقع هم اکنون این دستگاه دارای یک کیبورد بدون درز می باشد که دارای نور پس زمینه است. وزن مدل بزرگتر ۱.۳ کیلوگرم است در حالیکه وزن مدل کوچکتر معادل ۱.۱ کیلوگرم می باشد. ایسوس در نظر دارد که قیمت پایه مدل US21A را حدود ۱۰۵۰ دلار و قیمت پایه مدل US31A حدود ۱۱۰۰ دلار اعلام نماید، هر چند که قیمت آنها و همچنین زمان عرضه رسمی آنها هنوز دقیقا مشخص نیست.



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:اولترابوك, :: 14:34
سعيد

asus 1080p معرفی ایسوس Zenbook UX31A و UX21A

دو مدل جدید از Zenbook شرکت ایسوس در حال آماده شدن برای عرضه به بازار است. UX31A و UX21A، هردو بطور باورنکردنی باریک هستند و دارای Ivy Bridge می باشند. صفحه نمایش آنها نیز فول اچ دی IPS است. هر کدام از این مدل ها جایگزینی برای مدل های نسل قبلی خود یعنی US31 و UX21 می باشند . همانطور که عنوان شد صفحه نمایش این دو نوت بوک فوق العاده عالی می باشند که اندازه آنها ۱۳.۳ و ۱۱.۶ اینچی است و ۳۵۰ nit روشن یا ۳۵۰ nit میباشند و این بستگی به نوع انتخاب بین IPS یا LCD دارد.

اگر شما مدل IPS را انتخاب نمایید، صفحه نمایش دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ خواهد بود (در دو مدل نوت بوک) ، اما اگر LCD معمولی را انتخاب کنید، رزولوشن آنها فرق دارد، ۱۶۰۰ در ۹۰۰ برای مدل بزرگتر و ۱۳۶۶ در ۷۶۸ برای مدل کوچکتر می باشد.

هر کدام از این دستگاهها حق انتخاب رم ۱.۵V 1600MHz DDR3L با ظرفیت های ۲ و ۴ گیگابایت را به خریدار می دهند و همچنین در مورد گرافیک دستگاه نیز به همین شکل است که در مدل های مختلفی مانند اینتل اچ دی ۴۰۰۰ وجود خواهد داشت. حافظه داخلی آن SATA III SSD است که با ظرفیت های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت می باشد. برای کار با پروسسورهای Ivy Bridge، شما قابلیت کار کردن با سری چیپ های اینتل ۱۷W TDP را خواهید داشت که شامل گزینه های زیر است:

  • Core i7-3517U, dual-core, four threads, 4MB L3, cache, 2.8GHz / 3GHz Turbo Boost
  • Core i5-3317U, dual-core, four threads, 3MB L3 cache, 2.4GHz / 2.6GHz Turbo Boost
  • Core i3-3217U, dual-core, four threads, 3MB L3 cache, 1.8GHz

بقیه سخت افزارهای مورد استفاده در این دستگاهها تقریبا شبیه به مدل های قبلی می باشد. کیبورد آن دارای یک طراحی جدید شده که در واقع هم اکنون این دستگاه دارای یک کیبورد بدون درز می باشد که دارای نور پس زمینه است. وزن مدل بزرگتر ۱.۳ کیلوگرم است در حالیکه وزن مدل کوچکتر معادل ۱.۱ کیلوگرم می باشد. ایسوس در نظر دارد که قیمت پایه مدل US21A را حدود ۱۰۵۰ دلار و قیمت پایه مدل US31A حدود ۱۱۰۰ دلار اعلام نماید، هر چند که قیمت آنها و همچنین زمان عرضه رسمی آنها هنوز دقیقا مشخص نیست.



ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:اولترابوك, :: 14:34
سعيد

Asus Transformer Pad 300 e1334113463110 610x289 ترانسفورمر 300 تبلتی فوق العاده با قیمتی مناسب

اگر هنوز برای خرید تبلتی مقرون به صرفه که دارای اندروید ۴ باشد، دست نگه داشته اید و منتظر عرضه مدلی مناسب بوده اید، به نظر میرسد که دیگر زیاد منتظر نخواهید ماند چرا که بر اساس نتایج جستجوی گوگل شاپینگ ASUS Transformer 300 بزودی عرضه خواهد شد.

وب سایت های فرانسوی این مدل را با مبلغ ۵۰۰ یورو پیش فروش میکند اما این درحالی است که مدت زیادی طول نخواهد کشید که ترانسفورمر ۳۰۰ با قیمت ۳۸۰ دلاری برای مدل ۱۶ گیگابایت در امریکا عرضه شود.

این قیمت برای تبلتی که مشخصات فنی بالایی دارد فوق العاده میباشد. مشخصاتی که در اشاره به آن میتوان از صفحه نمایش ۱۰ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، دوربین ۸ مگاپیکسلی، پردازنده ۴ هسته ای تگرا ۳ و اندروید ۴ اشاره کرد. این مدل در ۳ رنگ قرمز، آبی و سفید عرضه خواهد شد و شما قادر خواهید بود با پرداخت ۱۵۰ دلار بیشتر، داک کیبوردی آن را نیز تهیه نمایید.



           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:تبلت ايسوس, :: 14:34
سعيد

Asus Ultrathin U82U 02 610x405 الترا تین 14 اینچی ایسوس U82U معرفی شد

الترابوک ممکن است نامی باشد که همه برای لپ تاپ های فوق باریک سراغ دارند اما در واقع اگر این محصولات از پردازنده های اینتل استفاده نکنند نمیتوانند الترابوک خوانده شود و آن هم بدلیل حق کپی رایتی است که در اختیار اینتل میباشد، از این رو AMD لپ تاپ های فوق باریک خود را Ultra Thins مینامد که به معنای خیلی باریک میباشد.

نمونه ای از این Ultra Thins ها مدل U82U شرکت ایسوس میباشد. این دستگاه ممکن است الترابوک خوانده نشود اما این موضوع نتوانسته مانع همکاری ASUS و AMD برای تولید محصول بسیار باریک شود. ایسوس از طریق صفحه فیس بوک خود این الترا تین را معرفی کرده و مشخصات آن به شرح زیر اعلام شده است:

CPU: AMD-E450
RAM: DDR3 2G / max: 8G
HDD: 500 GB
2x USB 3.0, USB 2.0 and 1 times HDMI output
8-cell battery
14-inch display

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه رسمی این الترا تین اعلام نشده است، اما به احتمال بسیار بالا قیمتی مناسب تر از الترابوک ها خواهد داشت.

facebook



           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 14:34
سعيد

Sony Vaio Q is world’s smallest ultrabook کوچکترین الترابوک دنیا سونی VAIO Q

شرکت سونی الترابوک جدید خود را به نام SONY VAIO Q معرفی کرد. چیزی که این الترابوک را متمایز از بقیه می کند علاوه بر مشخصات فوق العاده ای که دارد این است که اندازه آن باور نکردنی است. این الترابوک با صفحه نمایش ۱.۲۵ * ۰.۷۵ فول اچ دی دارای تکنولوژی ۱۰۸۰p LED با نور پشت صفحه (Back Light) می باشد. کارت گرافیک بکار گرفته شده این الترابوک ۱GB AMD Radeon HD 6650M می باشد که واقعا رویا های شما را می سازد. کیفیت تصویری شفاف که بازی هایی با گرافیک بالا را ممکن می سازد. این تنها نکته این کارت گرافیک نیست و آنچه اهمیت زیادی دارد آن است که شما تصویری ۳ بعدی را پیش رو خواهید داشت که لذتی وصف ناپذیر را برایتان به ارمغان می آورد.

 

      




ادامه مطلب ...


           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 14:34
سعيد

 الترابوک 14 اینچی Novatech معرفی شد
شرکت انگلیسی Novatech الترابوک جدید ۱۴ اینچی خود را معرفی کرد. Novatech nFinity دارای صفحه نمایش ۱۴.۱ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل و پردازشگر اینتل i3 می باشد. همچنین مدل هایی با پروسسورهای i5 و i7 نیز در دسترس می باشد. رم این الترابوک ۴ گیگابایتی است و خریدار می تواند SSD هایی با ظرفیت ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت را برای ذخیره سازی اطلاعات خود انتخاب نماید.

از ویژگی های دیگر این الترابوک می توان به وجود یک وبکم ۱.۳ مگاپیکسلی، ۳ پورت USB 2.0، پورت HDMI، بلوتوث و یک کارتخوان اشاره کرد. سیستم عامل این الترابوک ویندوز ۷ مایکروسافت می باشد. قیمتی که برای این الترابوک ها در نظر گرفته شده است، برای مدل i3 حدود ۴۳۰ پوند است و در صورت ارتقا آن تا ۶۸۷ پوند بالا می رود. مدل های i5 و i7 نیز مسلما مقداری گرانتر می باشند.



           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 14:34
سعيد

انزدهم مارس فرا رسید و افراد زیادی در کشورهایی که

آیپد جدید

در مرحله اول عرضه میشد تبلت جدید خود را دریافت کردند. اپل تا اینجای کار ۲ مرحله از ۳ مرحله ای که تبلت جدید این شرکت با آن روبرو بوده است شامل معرفی و پیش فروش را پشت سرگذاشته و حال مرحله سوم و مهمترین قسمت کار یعنی استقبال و عملکرد آیپد جدید آغاز شده است. اکنون باید منتظر ماند و دید آیا نسل سوم آیپد نیز میتواند به اندازه ۲ نسل قبلی موفق و محبوب ظاهر شود یا خیر؟

 

 

بدون شک پاسخ به این سوال زیاد ساده نخواهد بود و تنها زمان میتواند نشان دهد که تا چه اندازه حجم موفقیت های آیپد جدید گسترده خواهد بود. دلیل این موضوع را میتوان تعداد زیاد تبلت های آندرویدی و به تازگی ۴ هسته ای که شرکت های مختلف از آنها رونمایی کرده اند را اعلام کرد.

 

اهمیت این موضوع را نمیتوان کم رنگ در نظر گرفت چرا که تبلت هایی مانند کیندل فایر، محصولات متنوع سامسونگ و یا مدل ۴ هسته ای و جدید ایسوس که با قیمت ۲۵۰ دلار تا چند ماه دیگر وارد بازار میشود، میتواند تاثیر فراوانی بر فروش آیپد جدید داشته باشد.

http://www.pcwar.com/wp-content/gallery/the-new-ipad/ipad2012-step0-ipad-gallery-01-zoom.png

 

 



           
چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 22:59
سعيد

همه ما حداقل یک تلفن همراه داریم و این موضوع باعث میشود که همه حداقل بخواهند بدانند که چه اسمارت فونی از بقیه بهتر است . بعضی اوقات میشود گفت سرعت عرضه اسمارت فون های مختلف از سرعت بررسی و تصمیم گیری ما در مورد اینکه بهترین تلفن همراه و یا اسمارت فونی که میشود تهیه کرد چیست ,سریع تر میشود و این موضوع تصمیم گیری صحیح و انتخاب مناسب را مشکل میکند.

 20 اسمارت فون برتر دنیا تا به امروز

به همین منظور لیستی تهیه شده است که بر اساس آن ۲۰ عدد از بهترین اسمارت فون یا تلفن های هوشمندی را که شما میتوانید در بازار تهیه کنید به شما معرفی میکنیم. در تهیه این لیست تمامی معیارها مانند قیمت , طراحی , امکانات و …. در نظر گرفته شده است تا به شما کمک کند انتخاب مناسبی داشته باشید.

در این لیست از شماره ۲۰ شروع میکنیم تا به شماره ۱ و بهترین اسمارت فون موجود در بازار برسیم .

شماره ۲۰ : Samsung Galaxy S

 20 اسمارت فون برتر دنیا تا به امروز

شماره ۱۹ : Samsung Galaxy Ace

 20 اسمارت فون برتر دنیا تا به امروز

شماره ۱۸ : LG Optimus 3D

 20 اسمارت فون برتر دنیا تا به امروز

شماره ۱۷ : INQ Cloud Touch

 20 اسمارت فون برتر دنیا تا به امروز

شماره ۱۶ : Motorola Atrix

 20 اسمارت فون برتر دنیا تا به امروز

شماره ۱۵ : HTC Wildfire S

 20 اسمارت فون برتر دنیا تا به امروز

شماره ۱۴ : HTC ChaCha

 20 اسمارت فون برتر دنیا تا به امروز

شماره ۱۳ : Google Nexus S

 20 اسمارت فون برتر دنیا تا به امروز

شماره ۱۲ : Sony Ericsson Xperia Mini / Mini

 20 اسمارت فون برتر دنیا تا به امروز

شماره ۱۱ : iPhone 4

 20 اسمارت فون برتر دنیا تا به امروز

شماره ۱۰ : BlackBerry Curve 9360

 20 اسمارت فون برتر دنیا تا به امروز




ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 22:56
سعيد

 توشیبا لپ تاپ های جدید خود را معرفی نمود
در کنار معرفی پی سی های All in one جدید توسط توشیبا، امروز این شرکت همچنین سری جدیدی از لپ تاپ های Satellite L800 و C800 خود را معرفی نمود. لپ تاپ های سری Satellite C800 توشیبا شیک تر از سری قبلی خود طراحی و تولید شده اند. این لپ تاپ ها مجهز به نسل جدید پروسسورهای اینتل و AMD خواهند بود. قیمت این سری از لپ تاپ ها از ۳۹۹ دلار آغاز می شود و قرار است در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۲ عرضه شوند.

در توشیبا Satellite L800 از پروسسورهای جدید اینتل و AMD استفاده می شود. این سری از لپ تاپ های توشیبا در رنگهای متنوعی شامل نقره ای، مشکی، سفید، آبی و قرمز عرضه می شوند و در آنها از trackpad های بزرگتری استفاده می شود. در این سری از لپ تاپ ها، کاربر قابلیت انتخاب Blu-ray را نیز خواهد داشت.

هر دو سری از لپ تاپ ها در سایزهای ۱۴، ۱۵.۶ و ۱۷.۳ اینچی تولید میشوند. قیمت مدل ۱۴ اینچی Toshiba Satellite L845 حدود ۴۵۰ دلار، مدل ۱۵.۶ اینچی Satellite L855 حدود ۵۰۰ دلار و مدل ۱۷.۳ اینچی Satellite L875 حدود ۶۰۰ دلار خواهد بود.

Ubergizmo



           
چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 22:53
سعيد

Untitled10 تبلت 13.3 اینچی توشیبا به همراه TV tuner

شرکت توشیبا، تبلتی را در آلمان به نمایش گذاشت که دارای صفحه نمایشی ۱۳.۳ اینچی است و برروی آن اندروید ۴.۰ آیس کریم ساندویچ قرار دارد. نام آن AT330 است و همانطور که عنوان شد در بن آلمان و در نمایشگاه دنیای توشیبا ۲۰۱۲ به نمایش گذاشته شده است.

از دیگر ویژگی های این تبلت بزرگ می توان به پروسسور ۴ هسته ای تگرا ۳ انویدیا و یک TV tuner اشاره کرد. این تیونر دارای یک آنتن مخصوص هم می باشد که همانند دیگر دستگاههای الکترونیکی دارای آنتن از بدنه آن بیرون کشیده می شود. دوربینی که در آن استفاده شده است، یک دوربین ۵ مگاپیکسل در پشت تبلت می باشد که البته دوربینی ۱.۳ مگاپیکسلی نیز علاوه بر آن در جلو این تبلت قرار دارد.

اسلات هایی هم برای قرار گرفتن سیم کارت و کارت حافظه اس دی وجود دارد و همینطور یک پورت خروجی HDMI که برای انتقال تصویر برروی یک نمایشگر بزرگتر می باشد. متاسفانه این همه اطلاعاتی است که ما هم اکنون در اختیار داریم.

theverge

 



           
چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 22:53
سعيد

تصور ما نسبت به دنیای تکنولوژی هر روز دچار دگرگونی می شود. با وجود تمام پیشرفت هایی که تا به حال دیده ایم، اما هنوز هم طراحان قادرند ما را شگفت زده کنند! و این جزئی از جذابیت انکار ناپذیر تکنولوژی است.

هرچند ممکن است برخی از طرح هایی که در زمینه های مختلف ارائه می شوند در ابتدا در باور برخی نگنجند، و لی امروز تقریباً همه به این نتیجه رسیده ایم که دیگر نشد در کار نیست، و بسیاری از طرح هایی که اکنون شاید تنها در حد ایده باشند به زودی در دستان ما خواهند بود. در ادامه چند نمونه از لپ تاپ های concept که هرکدام به نحوی تغییراتی در سبک زندگی را نشان می دهند معرفی شده اند:



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, :: 20:59
سعيد

 یک ویژگی جدید در ویندوز ایکس پی این است تمام فایلهای بوت را در کنار یکدیگر قرار میدهد و باعث یک بوت سریع تر میشود .

به صورت مادرزاد این گزینه فعال است اما در بعضی از نسخه های ویندوز این طور نیست برای به کار انداختن آن به رجیستری رفته و به کلید زیر بروید :
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\/Microsoft\Dfrag
متغیر BootOptimizeFunction را پیدا کرده و روی آن کلیک راست کرده و سپس از منوی آن گزینه modify را برگزینید و سپس مقدار آن را به Y تغییر دهید تا فعال شود

تصاویر زیباسازی نایت اسکین


           
سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, :: 13:8
سعيد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد . اگر مايل باشيد پيشنهادات خود را به ايميل من بفرستيد(saeeduosefy@yahoo.com) با تشكر از مديريت وبلاگ.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تكنولوژي هاي نو و آدرس saeedram.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.