تكنولوژي هاي نو
مطالب متنوع علمي و تكنولوژيكي


           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 15:1
سعيد


           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 14:54
سعيد

دو روز از ارایه ویندوز 8 نسخه بتا گذشته است. آیا شما سراغ امتحان جدید ترین نسخه ویندوز رفته اید؟ البته هر کسی حاضر به نصب یک سیستم عامل در وضعیت آزمایشی نمی شود، اما یکی از سوالات مهم، حداقل های سخت افزاری مورد نیاز برای نصب ویندوز 8 بتا است.

 



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 15 اسفند 1390برچسب:, :: 10:4
سعيد

مایکروسافت هم اکنون هر ثانیه هفت نسخه از ویندوز7 می فروشد و حسابی سر حال و خوشحال است. اما این دلیل نمی شود که برای آینده برنامه نداشته باشد و به ویندوز بعدی فکر نکند. از حالا شایعاتی درباره ویندوز8 این شرکت به گوش می رسد و مثل اینکه برخی مدارک و اسناد مربوط به آن هم لو رفته است. البته هنوز چیز زیادی از آن نمی دانیم. اما مثل اینکه قرار است تم های خیلی بهتری داشته باشد، زمان بالا آمدن سیسم و خروج از حالت اسلیپ بهبود قابل ملاحظه ای پیدا کرده و تقریبا آنی شود.

 

از دیگر قابلیت های این سیستم عامل به ارتباط سریعتر با استفاده از USB 3‪.‬0 و بلوتوث ۳، رمزگذاری کامل هارددیسک، حساسیت نسبت به نور محیط و تشخیص چهره کاربر برای لاگین و لاگ اوت کردن اشاره می کنند. اگر چه قبل از این شرکت هایی مانند اچ پی و آسوس هم از فناوری تشخیص چهره در محصولات شان استفاده کرده اند، اما باید منتظر ماند تا ببینیم شرکت ابداع کننده کینکت این کار را چگونه انجام می دهد.

 

مثل اینکه مایکروسافت قصد دارد به همراه این محصولش، سخت افزاری را هم ویژه آن ارئه کند. این سخت افزار احتمالا چیزی شبیه تصویر اصلی مطلب خواهد بود و «Lap PC» نامیده خواهد شد. شرکت ویرجین هم قرار است سرویس WiFi ویژه ای برای این محصول به بازار بفرستد.

 

 



ادامه مطلب ...


           
جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, :: 19:31
سعيد

مايکروسافت كه در همايش D۹ به طور رسمي از نسخه بعدي ويندوز( ويندوز ۸) پرده‌برداري کرد، در نمايشگاه Computex به معرفي بيش‌تر اين ويندوز پرداخت.

استيون سينوفسكي، رييس بخش ويندوز در مايکروسافت در کاليفرنيا، در اين همايش از ويندوز ۸ رونمايي کرد و درباره قابليت‌هاي جديد ويندوز صحبت كرد.

مايکروسافت در Computex ۲۰۱۱ نمايشي از ويندوز جديدش با تمام جزئيات براي مشترکانش برگزار كرد. در اين کنفرانس قابليت‌هاي واسط کاربري جديد مخصوص تبلت نمايش داده شد كه در اين پيش نمايش، سخت‌افزارهاي واقعي از سازندگان مختلف نمايش داده شد که براي مايکروسافت و ويندوزش آماده شده‌اند.



           
جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, :: 19:29
سعيد


پس از موفقیت ویندوز ۷ و محبوبیت بالای آن در میان کاربران از مدتها پیش منتظر عرضه ویندوز ۸ مایکروسافت و شاهکاری دیگر از این شرکت بوده ایم و چندی پیش مایکروسافت رسماً در کنفرانس خود از ویندوز ۸ پرده برداری کرد. اگر بخواهیم قابلیت های جدید ویندوز ۸ را در یک جمله خلاصه کنیم باید بگوییم که با ویندوزی سریعتر، با پشتیبانی از صفحه های لمسی و تبلت ها و همچنین فروشگاه برنامه مواجه هستیم. با توجه به اینکه ویندوز ۸ به سخت افزار قوی تری نسبت به ویندوز ۷ نیاز ندارد تقریباً همه می توانیم ویندوز ۸ را نیز تجربه کنیم برای اجرای این ویندوز به پردازنده ۱ گیگاهرتزی، رم ۱ گیگابایتی برای ۳۲ بیتی و ۲ گیگابایتی براامکانات بهره مند هستند.

 

ویندوز ۸ بر روی ۲۰۰ سیستم مختلف تست شده و نتایج این تس5 ويــندوز 8 نســخه BETAت ها همه موفقیت آمیز بوده است. تعداد زیادی نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی ویندوز ۸ نصب شده است. در یک جمله می توان ویندوز ۸ را ویندوزی با سرعت و کیفیت بسیار بالا، امکانات و قابلیت های بیشتر نسبت به ویندوز ۷ و البته با نمایی دلپذیرتر در نظر گرفت.

گستردگی امکانات شبکه ای، سازگاری با بلوتوث ۳ و USB3 ، قابلیت شناسایی کاربر از طریق چهره وی و دریافت فرامین با تماس دست و سرعت بسیار سریع از جمله ویژگی های مهم ویندوز ۸ است.

ویندوز ۸ همچنین از شیوه های جدید نمایش اطلاعات پشتیبانی کرده است که از جمله آنها می توان به نمایش سه بعدی اطلاعات به صورت بی سیم و سازگاری با استاندارد HDTV اشاره کرد.

ویندوز ۸ نسبت به ویندوز ۷ بسیار سریع تر و راحت تر نصب می شود و انتقال فایل ها و پوشه ها بسیار سریع تر صورت می گیرد و مراحل نصب نیز ساده و کم کلیک طراحی شده است. در واقع آپدیت به ویندوز جدید در مقایسه با ویندوز ۷ حدود ۸۰ درصد سریع تر انجام می شود.




ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, :: 20:8
سعيد
Windows 8

احتمالا ویندوز 8 مایکروسافت تا سال آینده در دسترس نخواهد بود. اما بر مبنای آن چه که تا کنون از این ویندوز می دانیم؛ این سیستم عامل می تواند خیلی بهتر از ویندوز 7 باشد



ادامه مطلب ...


           
چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, :: 22:47
سعيد

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد . اگر مايل باشيد پيشنهادات خود را به ايميل من بفرستيد(saeeduosefy@yahoo.com) با تشكر از مديريت وبلاگ.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تكنولوژي هاي نو و آدرس saeedram.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.