تكنولوژي هاي نو
مطالب متنوع علمي و تكنولوژيكي

Samsung Series 7 Slate - IFA 2011

به همراه این تبلت یک پایه docking station، یک قلم مخصوص و یک کیبرد هم ارائه می شود و قیمت مدل 64 گیگابایتی 1099 دلار و مدل 127 گیگابایتی 1349 دلار می باشد که به نظر قیمت مناسبی است. این تبلت مجهز به درگاه سیم کارت برای استفاده از اینترنت در هر مکان و همچنین درگاه های USB و HDMI می باشد که امتیاز مثبتی برای یک تبلت به شمار می رود.

Samsung Series 7 Slate - IFA 2011

در جلوی تبلت تنها یک دکمه مانند iPad قرار داده شده است که لوگوی ویندوز را بر روی آن می بینیم و می توانید به غیر از منوی استارت آن را به باز کردن هر برنامه ای اختصاص دهید. صفحه نمایش لمسی خازنی این تبلت دارای وضوح صفحه مناسب HD 1366×768 بوده و توانایی تولید 400nits روشنایی را دارد اما بهتر است همواره Stylus را به همراه داشته باشید چرا که ممکن است با انگشت به جای Minimize کردن یک برنامه آن را ببندید.

Samsung Series 7 Slate - IFA 2011

Series 7 Slate بدون شک یکی از سریعترین و قدرتمند ترین تبلت های ویندوز 7 است که می تواند جایگزین مناسبی برای لپ تاپ شما باشد و حتی برخی معتقدند این تبلت با پردازنده SandyBridge و قابلیت آپدیت به ویندوز 8 بهترین تبلت ویندوزی است که می توانید خریداری کنید.

Samsung Series 7 Slate - IFA 2011


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, :: 22:31
سعيد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد . اگر مايل باشيد پيشنهادات خود را به ايميل من بفرستيد(saeeduosefy@yahoo.com) با تشكر از مديريت وبلاگ.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تكنولوژي هاي نو و آدرس saeedram.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.