لپ تاپ ها یی از آینده
 
تكنولوژي هاي نو
مطالب متنوع علمي و تكنولوژيكي

 

معمولاً ، از بین تمام  کلماتی که می دانیم، وقار جزء لغاتی نیست که بتوان با لپ تاپ ها همراه دانست، ولی با نگاهی به این لپ تاپ نظرمان تغییر می کند. این لپ تاپ که تمام اجزایش از قبیل tablet screen، کیبورد، موس، و قلم remote reading، از هم جدا هستند، تحت هر شرایط می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. در نهایت تمام این اجزا درون کیفی زیبا و “موقر” قرار می گیرند، که علاوه بر جنبه ی زیبایی شناختی، جنبه ی کاربردی نیز دارد و می تواند به عنوان پایه ی مانیتور نیز استفاده شود. طراح این ایده ی خلاقانه  Jung Dae Hoon است.

The Real Notebook

این لپ تاپ (یا شاید نتبوک) از Fujitsu بر پایه ی صفحات نمایش (AMOLED (Active Matrix Organic Light Emitting Diode  طراحی شده، و  حس ورق زدن صفحات کتاب و دفتر را که کم کم در حال فراموش شدن است، به انسان ها بازمی گرداند. این لپ تاپ کمک می کند تا همچنان لذت ورق زدن را حس کنیم، ولی در عین حال ما را از احساس سردگمی ای که هنگام جستجو در کتب قطور داشتیم حفظ می کند. لذتی بدون کاغذبازی. طراح این ایده ی زیبا Kim Min Seok است.

The Plantbook

در این لپ تاپ شیوه ای که برای تامین انرژی مورد استفاده قرار می گیرد از سیستم مکش آب در آوندهای بامبو  گرفته شده است. به گفته ی طراحان در این لپ تاپ یک محفظه ی خارجی آب تعبیه شده که طی فرایندی الکترولیز می شود. طی این فرایند مولکول های هیدروزن و اکسیژن از هم جدا می شوند؛ هیدروژن به عنوان منبع تولید انرژی استفاده شده و اکسیژن آزاد می شود. انرژی حاصل شده نیز روی سلول های خورشیدی دیواره ی باطری جذب می شود. بدین ترتیب برای شارژ کردن باطری تنها کافی است آن را درون یک ظرف آب بگذارید، و بعد استفاده کنید. یک سر باطری یک نوار سیلیکون سبز رنگ به شکل برگ وجود دارد که هم به عنوان حلقه ی گیره کار می کند، و هم چراغ LED کار شده روی آن میزان شارژ باطری را نشان می دهد. طراحان این لپ تاپ زیبا و سبز Seunggi Baek & Hyerim Kim هستند.

 Fujitsu Flexbook

این لپ تاپ از Fujitsu معنای تازه ای به لپ تاپ های انعطاف پذیر می بخشد. در این طرح لپ تاپی ارائه شده که هم می تواند به عنوان یک تبلت باریک و هم به عنوان یک لپ تاپ مورد استفاده قرار گیرد، و در نهایت چنان تا شود که مثل یک کتاب بسته همه جا همراه شما باشد. در این طرح همچنین امکان استفاده از پوسته کائوچو قابل تعویض نیز ارائه شده است. طراح خوش ذوق این لپ تاپ  Hao-Chun Huang است.

The Compenion

Felix Schmidberger لپ تاپی طراحی کرده است که از یک صفحه ی OLED تشکیل شده، و تصور ما از کیبورد را تغییر میدهد. در واقع در این لپ تاپ هیچ کیبوردی تعبیه نشده است، بلکه صفحه ی نمایشگر به دو بخش تقسیم شده و کیبورد را نیز در دل خود جای داده است. علاوه بر این می توانید با استفاده از سیستم اتصال همراه این لپ تاپ از آن به عنوان سیستم سرگرمی خانگی استفاده کنید. این لپ تاپ طوری طراحی شده که بتواند خود را با هر محیط وفق دهد؛ در خانه با اتصال به سیستم پروژکشن با آن به تماشای فیلم بنشینید، آن را با خود به محل کار ببرید، و در صورت لزوم کیبورد خارجی به آن وصل کنید.

کلیک کنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 6 فروردين 1391برچسب:, :: 20:59
سعيد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد . اگر مايل باشيد پيشنهادات خود را به ايميل من بفرستيد(saeeduosefy@yahoo.com) با تشكر از مديريت وبلاگ.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تكنولوژي هاي نو و آدرس saeedram.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.